Prea aproape de soare

 
Dac-am locui la doi pași de soare
Aș găsi cu greu loc de parcare...
Mai ales că masina mea demodată, 
De tehnologie expirată
Nu rezistă prea tare
La dogoare

Dac-am locui la doi pași de soare
Ar fi un loc de întristare
N-am mânca niciodată ciocolată
S-ar topi în mâna ta toată
N-am vedea niciodată stelele
N-ar veni ielele

Dac-am locui la doi pasi de soare
N-am găsi nici o oază de răcoare
Ochelarii negri ar costa averi
Pentru că n-am putea ieși făr' de ei
Și n-am putea nici schia
Nici înota...

Dac-am locui la doi pasi de soare
Am plăti milioane pentru o boare
Roua s-ar vinde distilată, 
Îmbuteliată,
Ar fi o delicatesă minunată
Pentru o petrecere privată...

N-ar exista nici flamingo roz
Nici brotăcei, 
Nici vaci cu viței, 
Nimic din ce ne e nouă știut...

Draga mea , eu mă mut...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...