Supusă

 
Aș vrea să te întâlnesc într-o zi
Am scris vreo sută de poezii
În așteptarea acestei uniri
Între miri

Te închipui prelung, brun, frumos
Chiar de-mi întorci viața pe dos
Vreau să-mi aduci bucurii
De-ai să vii...

Mi-am pus în gând, astă dată
Să te las pe tine să vorbești
Nu vreau să vezi că sunt desteaptă
Necoaptă...

Am să gătesc pui cu lamaie
Împănat
E un succes garantat
Nu vreau nimic ratat...

Te voi mângâia cu mâini reci
Te voi conduce pe poteci
Doar de mine stiute
Și de ciute...

Te voi lăsa să vorbesti mult
Să-ți arăt că știu să ascult
Chiar de spui inepții, 
N-ai să știi...

Va fi greu pentru restul de viață
Să mă prefac la nesfarșit
Că tu m-ai ghicit..

O să fac față...

Snagov, 2013

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...