Pe vremea coronavirusului



În dimineața asta am avut un fel de revelație!

Mi-am petrecut un an de zile, de când cu coronavirusu’,  într-o bluză de trening veche, ruptă pe ici pe colo din fabricație, că e de fițe, și zdrențuită ulterior de spălările dese.
Și cu două perechi de pantaloni moi de bumbac.
Și trei-patru djellabale de in peste vară.

M-am dus așa la magazin, la piață, am stat în casă, am ieșit la plimbare, cu o haină sau un șal aruncate deasupra, ochelari mari de soare ce acoperă jumătatea superioară a feței și mască pentru restul figurii.

M-am jucat prin casă cu bijuteriile dar de purtat nu le-am purtat, m-am îmbrăcat, în rarele ocazii când am avut întâlniri de afaceri sau doar cu prietenii, cu hainele din dulap, redescoperite și cumva nefamiliare, m-am fardat foarte rar, ba, de câteva ori, din nebăgare de seamă, m-am și rujat, n-am renunțat la manichiură, pedichiură, coafor și cosmetică doar pentru că simțeam că astfel mă agăț de o rutină care mă ajută să nu mă pierd de tot.

Cred că va trebui, după ce trece necazul ăsta, să reînvățăm cu toții gesturile firești de dinainte, așa cum unii, după un nefericit accident, sunt nevoiți să învețe din nou să meargă sau să vorbească.

Am gătit tot felul de mâncăruri mai noi sau mai vechi, am făcut pâine, am citit, cred că am fumat și am băut mai mult decât de obicei, nu m-am lăsat dusă de valul aprovizionării nebune, am încercat, n-am reușit dar măcar am încercat să învăț să rotesc hoola hop în jurul corpului, m-am prins că nu-i așa mare filozofie să faci grătar, am văzut, pentru prima oară, cum se desfac, zi de zi, mugurii de frunză și floare în grădina mamei...
A, și am văzut filme, multe filme, probabil mai multe decât în întreaga mea viață!

Poveștile astea mici, și altele ca ele, adunate laolaltă, vor alcătui în viitorul apropiat puzzle-ul acestei perioade cu totul și cu totul excepționale prin care trecem, vlădică și opincă.

Acum nu suntem foarte conștienți de ele, că suntem în ochiul furtunii.

Pentru mine, pandemia a fost, în primul rând, o lecție de umilință în fața vieții, o conștientizare a fragilității trupului și minții, un bun prilej de reflecție și de observare a naturii umane, o școală.

Comentarii

  1. Numele meu este Charlotte Parker. Viața mea s-a întors!!! După 2 ani de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii, am avut chef să pun capăt, aproape că m-am sinucis pentru că ne-a părăsit când viața noastră a început să aibă sens. Am fost dezamăgit emoțional în tot acest timp. Datorită unui vrăjitor numit Dr.Ogaga Kunta, l-am cunoscut online. Într-o zi credincioasă, în timp ce răsfoiam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre acest vrăjitor. Unii oameni au mărturisit că și-a adus înapoi fostul iubit, alții au mărturisit că poate face o vrajă pentru a opri divorțul și, de asemenea, pentru a obține un loc de muncă bine plătit și așa mai departe. îl puteți contacta și pe adresa sa de e-mail (ogagakunta@gmail.com) El este uimitor, am întâlnit și o mărturie anume, era despre o femeie pe nume Vera, ea a mărturisit despre cum și-a adus înapoi fostul iubit în mai puțin de 2 ani. zile, iar la sfârșitul mărturiei ei a renunțat la e-mailul lui. După ce am citit toate acestea, am decis să încerc. L-am contactat prin e-mail și i-am explicat problema mea. o săptămână mai târziu, soțul meu s-a întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și suntem și mai fericiți ca oricând. Dr ogaga Kunta ești un bărbat talentat și nu mă voi opri din a-l publica pentru că este un om minunat. Dacă aveți o problemă și sunteți în căutarea unui vrăjitor real și autentic, încercați-l oricând, el este răspunsul la problemele dvs. din nou adresa lui de e-mail este (ogagakunta@gmail.com)
    el este cel mai bun vrăjitor care vă poate rezolva problemele.
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare
    6) Vrăji de despărțire
    7) soluție finală pentru ejaculatoină rapidă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Un exemplu strălucitor! Postarea dumneavoastră este atât perspicace, cât și elocvent prezentată. Apreciez că împărtășiți perspectiva dumneavoastră valoroasă.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...