Popa cu botezu’



Vara, la bunicii din partea mamei, la Chesler, comuna Micăsasa, ne strângeam toți verișorii.
Părinții noștri respectivi ne debarcau și plecau în ale lor, erau încă tineri, bunica rămânea cu o liotă de draci de varii vârse, să-i hrănească, spele, îmbrace, adoarmă, ostoiască, împace, certe.

Nu prea înțeleg la momentul la care vă scriu cum reușea asta, deși bunica e eroina absolută a vieții mele, my role model pe stil nou.

Din când în când, treceau țiganii pe la casele oamenilor, cu oale, tingiri, crătiți, vailinge, căldări și alte asemenea.
Le dădeau pe haine, făină, mălai, zahăr, bunica îi știa pe nume, îi întreba de copii, le mai dădea un dărab de pită și unul de slănină peste cât ceruseră, la sfârșit ei tot mai cereau ceva.

Adineauri sună la interfon...niște țigănuși care întrebau dacă vreau să-mi curețe zăpada de pe trotuar.
Îi întreb cât costă, ei zic 10 lei, le zic, bine! Curățați!

După cinci minute sună și-mi spun că au terminat și costă 45 de lei.
Cobor.
Patru băieți jigăriți, cu ochii fascinanți ai seminției lor, tiviți cu auriu, mă priveau de peste poartă. Le-am zis să-mi curețe mașina și le-am deschis poarta să curețe în curte.

La sfârșit m-am tocmit ca bunica, le-am dat sfaturi să zică de la început câți bani vor, să-și facă treaba bine și să nu bea toți banii.
Unul era din Jina, altul din Caransebeș, altul din Târgoviște. Au plecat țopăind cu 60 de lei în buzunar.

Vecinii mei, beneficiari în părți egale de curățatul trotuarului și a curții, nu s-au arătat!

După 10 minute, sună din nou la interfon, mă duc să văd cine e, convinsă că au revenit țigănușii, pe modelul atât de des văzut acasă la bunica.

Era popa cu botezul!

I-am spus politicos că nu sunt credincioasă, deci nu-și are rost toată treaba.

După puțin timp, de sub picioarele mele, de la etajul unu, se ridicau plasmodierile preotului, însoțite de purificatoare efluvii de tămâie.
Vecinii mei erau botezați pentru încă un an. 

Poate se întinde binecuvântarea și asupra podului meu, zic, ar fi un schimb reciproc avantajos de bună vecinătate.
Eu am curățat curtea și strada, ei au curățat păcatele.

Vedem…

Comentarii

  1. Numele meu este Charlotte Parker. Viața mea s-a întors!!! După 2 ani de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii, am avut chef să pun capăt, aproape că m-am sinucis pentru că ne-a părăsit când viața noastră a început să aibă sens. Am fost dezamăgit emoțional în tot acest timp. Datorită unui vrăjitor numit Dr.Ogaga Kunta, l-am cunoscut online. Într-o zi credincioasă, în timp ce răsfoiam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre acest vrăjitor. Unii oameni au mărturisit că și-a adus înapoi fostul iubit, alții au mărturisit că poate face o vrajă pentru a opri divorțul și, de asemenea, pentru a obține un loc de muncă bine plătit și așa mai departe. îl puteți contacta și pe adresa sa de e-mail (ogagakunta@gmail.com) El este uimitor, am întâlnit și o mărturie anume, era despre o femeie pe nume Vera, ea a mărturisit despre cum și-a adus înapoi fostul iubit în mai puțin de 2 ani. zile, iar la sfârșitul mărturiei ei a renunțat la e-mailul lui. După ce am citit toate acestea, am decis să încerc. L-am contactat prin e-mail și i-am explicat problema mea. o săptămână mai târziu, soțul meu s-a întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și suntem și mai fericiți ca oricând. Dr ogaga Kunta ești un bărbat talentat și nu mă voi opri din a-l publica pentru că este un om minunat. Dacă aveți o problemă și sunteți în căutarea unui vrăjitor real și autentic, încercați-l oricând, el este răspunsul la problemele dvs. din nou adresa lui de e-mail este (ogagakunta@gmail.com). sau (WhatsApp +2347047226342 el este cel mai bun vrăjitor care vă poate rezolva problemele.
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare
    6) Vrăji de despărțire
    7) soluție finală pentru ejaculatoină rapidă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...