33% muieri


N-am scris niciodată despre rolul și poziția femeii în societatea actuală, dar acum simt nevoia să o fac.

Până nu de mult, frecventam un cerc de oameni care se strângeau laolaltă la sindrofii, petreceri felurite, aniversări, sărbători. 
Oameni înlesniți financiar, sau chiar mai mult de-atât, îmbrăcați cu haine “de firmă”, case și mașini scumpe, vacanțe mai mult sau mai puțin exotice și tot tacâmul.

Pe mulți îi cunosc din adolescență, pe alții, mai de curând, pe măsură ce au parcurs trepte sociale care i-au adus acolo.

Dar postarea mea nu este despre “reușita” unor oameni, ci despre mentalitate și mentalități.

Am observat la aceste sindrofii, altfel cu ștaif, că femeile se strâng ciotcă într-o parte a mesei, lăsând bărbaților cealaltă latură.

“Fetele” au povești despre copii, vacanțe, femeile de menaj, bijuteriile primite sau cumpărate, cea mai bună manichiuristă din oraș sau ultimele bârfe ale urbei.

Bărbații discută lucruri “serioase”, pun la cale afaceri, gesticulând larg, între două pahare de vin scump, deși, dac-ar fi chiar după gustul lor, ar bea căpșunică!

“Băieții” se întâlnesc adeseori doar ei între ei, la vânătoare sau doar la o “băută” cu mâncare din belșug, fetele își fac și ele de lucru prin urbe la un fel de “kranț” contemporan, cu ceai de iasomie adus de peste mări și țări și prăjiturele felurite, dulci păcate urmate de diete drastice ce țin doar câteva zile.

Bărbații sunt obișnuiți, la ei acasă, să fie serviți la masă de consoarte, când merg în vizită cer cu voce tare o scrumieră, felii de pâine sau scobitori, fără să-și ridice fundul de pe scaune, râd gros la glume sexiste, vulgare și de prost gust și merg la culcare sugându-și măselele, satisfăcuți de felul în care e alcătuită lumea.

Cei care fac altminteri sunt catalogați drept fătălăi sau “sub papuc”!

Femeile merg la culcare la fel de mulțumite, gândind la strategia ce trebuie dezvoltată mâine pentru acel inel fără de care n-ar mai fi fericite sau mașina care trebuie schimbată, că aproape toate prietenele au una nouă!

Una peste alta, e o societate rudimentară, în care eu nu mă regăsesc, în care schimbul de idei și povești între sexe e aproape nul, o societate tristă și fără scânteie.

De fapt, postarea mea este despre propunerea de a avea pe listele partidelor 33% femei, pentru ca să aibă cine aduce scobitori, pâine și vin la masă!

Și, poate, o partidă scurtă de sex, între două dezbateri, pe biroul senatorial, pentru alea care arată “cât de cât”, gen Udrea!

Comentarii

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...