Quelques Fleurs Royale

A sosit Quelques Fleurs Royale, parfumul Reginei Maria...într-un bocal de cristal mat, pudros, de un roz vechi, fanat...am promis că-i fac o recenzie olfactivă, și mă regăsesc, goală de cuvinte, în fața câtorva adjective mai degrabă fără substanță, dar potrivite...
E un parfum fin, subtil, delicat, fără a fi lipsit de persistență...sunt violete în el, dar și portocale, trandafiri și lemn...are senzualitatea femeilor cu gleznele descoperite fulgurant la urcarea în trăsură...nimic despre femeia puternică, voluntară...totul despre puterea feminității...
În mod ciudat, îmi evocă sertarul mamei, în care își ținea combinezoanele de mătase cu dantelă, bijuterii de lenjerie intimă dispărute, din păcate, din garderoba femeii moderne.
E tot ce-mi imaginam și un pic mai mult...mi-ar plăcea să cred că o parte, măcar, din aceste efluvii, au învăluit-o pe Regină în drumul ei...
Îl voi folosi...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...