Nu-i despre eroi și morminte

M-am uitat puțin pe pagina lui Mălin Bot, și am înțeles, în sfârșit, despre ce e vorba...deh, ardeleancă, mă prind mai greu!
Omul ăsta e pur și simplu fericit că toți colegii lui de breaslă jurnalistică îl bagă, în sfârșit, în seamă! 
A intrat și el în gura “lumii bună” a presei, ce-o fi însemnând asta... relatează fudul comentariile despre el ale lui Cristoiu și ale altor “jurnaliști” de la televiziunile așa-zise de știri, care, după propria-i descriere, umblă despletiți prin studiouri, smulgându-și părul din cap, și nu-și întrerupe delirul megaloman decât pentru a da link la postările lui de pe youtube, tot din două în două fraze...traficul e esențial, măcar atâta știe acest “gazetar” de piei de cloșcă!

Ce manipulare ordinară!

Și ce băiețaș frustrat, care a avut un vis! Să intre în Casa Scânteii pe intrarea principală! Dovadă stă pomelnicul locurilor prin care a lucrat în presă, din statusul de pe fb, un fel de CV de nerefuzat la angajare! 
Și, iată, visul i s-a împlinit, cu concursul unor oameni despre care nici în cele mai negre scenarii nu-mi imaginam că se vor lăsa duși de nas în felul ăsta!

Pestilențial hârdău în care personaje însetate de notorietate precum Dide și Bot au aruncat încă o inițiativă civică, încă o încercare a oamenilor de a se scutura de mizeria ce-i sufocă zilnic.

Aștept cu interes în perioada următoare o acțiune similară din  partea lui Ceaușescu (ăsta nou), nu se poate lăsa el mai prejos, pierde puncte!

Ce departe sunteți, băieți, de spiritul Pieței Victoriei, și ce mult rău ați făcut!

Nu mi-am imaginat că voi ajunge să #rezist împotriva voastră și a scandalurilor voastre de doi lei, dar se pare că sunt nevoită!
#văvedem!
#neamprins!






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...