Declar război coaliției PSD-ALDE!

Spun ceva ce n-aș fi vrut să spun vreodată...
Până acum am crezut că pot avea, și am și avut, relații cordiale, sau măcar civilizate, cu oameni care au optat pentru susținerea PSD-ALDE(membri, candidați sau ocupanți a diverse poziții în partidele respective, votanți sau simpli simpatizanți)
De azi înainte, nu mai pot avea NICI UN FEL DE RELAȚIE cu cei ce continuă să susțină aceste partide!
Vă rog să treceți pe trotuarul celălalt când mă vedeți, să nu-mi adresați cuvântul căci nu vă voi răspunde, să vă ștergeți numărul meu de telefon din agendă!
Nu mai poate fi vorba decât de interes, rea voință și rea credință, cel puțin în ceea ce-i privește pe cei pe care-i cunosc eu, care sunt oameni informați și educați (adică cu carte)
M-am născut în comunism.
Nu am putut face nimic, la vremea respectivă, pentru ca să schimb orânduirea strâmbă!
Dar acum sunt adult, și nu pot asista cu brațele încrucișate la reinstaurarea regimului roșu al minciunii, al fricii, asupririi și umilinței, la călcarea în picioare, pe față, a principiilor democratice și a drepturilor elementare ale ființei omenești!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...