Bookfest 2018



Cam trist și cam alandala Târgul de carte de anul acesta...la intrarea în Pavilionul B2, în holul larg și răcoros,  un desk deasupra căruia scrie mare INFO...gol...
Nici un panou cu dispunerea standurilor...eu căutam o editură anume, și, întrebând din om în om, ba pe storcătorii de citrice de la intrare, ba pe fata care vindea cafea, am aflat că există niște oameni care distribuie foi A4 cu amplasamentul standurilor...am găsit, până la urmă, ceea ce căutam, am luat cărțile comandate și m-am hotărât să dau o tură...La Humanitas, vreo 5 tineri, fete și băieți, îmbrăcați în tricouri bej, mâncau croissanți, sporovăind de-ale lor...le-am spus, caut cărți despre Grecia, contemporană sau veche, istorie, mitologie, turism...unul din băieți m-a privit pe deasupra croissantului și m-a întrebat, Grecia, țara? Da, zic, mai știți și altceva care să se cheme Grecia în afară de țara Grecia? Colegii lui au râs cu gura plină și m-am ales cu o istorie a bazinului Mediteranei...cu un capitol destul de important despre Grecia...
La o altă editură, am cumpărat un fel de continuare a memoriilor reginei Maria, și m-am trezit cu un pachet de biscuiți cu cremă de zmeură, adăugați cărții...știți, anumite cărți au bonus un pachet de biscuiți...Vremea afișa lansarea de mâine a Partidei de vânătoare a lui Stelian Tănase, apăruse un grup de copii îmbrăcați în haine de cercetași, vânzătoarele îi priveau duios...
Afară grataragii încingeau cărbunii pentru micii ce așteptau aliniați...o leliță întindea scoarțe oltenești pe arbuștii din apropiere...
O femeie cu un copil mic în brațe și altul atârnat de mână s-a apropiat și mi-a cerut balonul oferit de cei de la All...i l-am dat, împreună cu pachetul de biscuiți...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...