Despre căldura din case



Mereu am considerat că românii își încălzesc excesiv locuințele, a spus-o Martha Bibescu în Izvor, țara sălciilor, o spun eu de totdeauna, deși, în contextul anotimpului rece care se apropie ar putea părea militant.

Eu trăiesc (dacă pot), iarnă-vară, la 20 grade în casă, în spațiile de zi, și la 18 grade în dormitor.
Orice grad peste această temperatură îmi dă disconfort fizic și nu numai, dar trebuie să recunosc că ”temperatura de croazieră” a românului e undeva la 25-26 grade.

Probabil criza energetică generată de război, prețurile urcate în pod și toate necazurile ce vin cu astea îi vor face pe oameni ”să pună o haină în plus” sau să-și retragă degetul de pe telecomanda aerului condiționat.

Ceea ce voiam să zic e, de fapt, că eu, cel puțin, gândesc și funcționez mai bine și mai eficient la 19-20 grade decât altminteri, nu că asta ar interesa pe cineva!

Bineînțeles, temperatura la care funcționează optim omul e o chestiune foarte subiectivă!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...