O vară nebună





Mergem până la cazemată?
Mergem!

Niciodată nu ne-am putut pune de acord câți kilometri sunt până acolo!

După unii, ar fi 3,5, după alții 1,7, oricum aici timpul și spațiul se dilată sau se contractă după bunul lui plac, fără să țină seama de debilele noastre măsurători de pământeni nevolnici căzuți în scorbura altei lumi.

Valurile au purtat la mal un televizor, o ușă de placaj presat și mai multe resturi cărora nu li se mai poate desluși întrebuințarea inițială.

Cerul e mărunțit de elitrele elicopterelor, libelule uriașe care se duc și vin doar ele știu unde, Tunde trudește harnică, ne-a promis un gulaș la ceaun, cade seara, ne strângem la masa noastră, Sandu poartă un tricou portocaliu stins, care-i scoate în evidență bronzul, Jana e mereu îmbrăcată în alb sau negru, e atâta culoare în sufletele noastre, Zoli expiră și inspiră adânc, cum i-a zis o cucoană ce a încercat să-l hipnotizeze fără să reușească, Ionuț trece din când în când, cu zâmbetul larg cât un cer, secondat de Lulu, câinele credincios, Cami a devenit brusc delicioasă și dulce ca o acadea, Buena Vista Social Club picură din boxa Bose proaspăt dăruită, bem rom, vin alb sec de la Dragoș, Florin apare cu un castron uriaș cu scoici mariniere, Iulian și Alex s-au întors de la sat, Iza a născut 9 pui din care unul a murit și l-am pus să se odihnească sub un chiparos din grădina lui Margot…

Mai facem o baie?
Hai!

Marea ne primește când bună și caldă, când furioasă și răscolită, pe noi, nesăbuiții fericiți ai acestui petic de paradis pe care am învățat să-l iubim într-atât de intens încât nu-l mai iubim noi pe el, ci el pe noi.

Comentarii

  1. Bună, numele meu este Nira. Am fost într-o relație cu Anderson de ani de zile, dar s-a despărțit de mine. Am încercat tot ce am putut să-l recuperez, dar totul a fost în zadar. L-am vrut cu adevărat înapoi din cauza dragostei pe care o am pentru el. L-am implorat cu tot, i-am făcut promisiuni, dar a refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea, iar ea mi-a sugerat să iau legătura cu un vrăjitor care m-ar putea ajuta să fac o vrajă pentru a-l aduce înapoi. Deși nu am crezut niciodată în vrăji, nu am avut altă opțiune decât să încerc. Așa că i-am trimis un e-mail vrăjitorului și el m-a asigurat că totul va fi bine în trei zile și că fostul meu se va întoarce la mine. În mod surprinzător, s-a întâmplat în a doua zi în jurul orei 16. Fostul meu m-a sunat, și-a cerut scuze pentru tot și a spus că mă vrea înapoi pentru că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și m-am întors la el. Am început să trăim împreună fericiți din nou. Le-am promis oricui cunosc care are o problemă de relație că îi voi trimite la singurul vrăjitor adevărat și puternic care m-a ajutat cu problema mea. Dacă aveți nevoie de ajutorul lui, îi puteți trimite un e-mail la babawalewiseman01@gmail.com El oferă diferite tipuri de vrăji, inclusiv vrăji de dragoste, vrăji de dragoste pierdută, vrăji de divorț, vrăji de căsătorie, vrăji de legare, vrăji de rupere, alungarea unei persoane dragi din trecut. , vrăji de promovare a muncii, vrăji de satisfacție și leac pentru orice boli de care suferiți. Contactați-l pentru o soluție de durată la orice problemă ați putea avea.
    prin babawalewiseman01@gmail.com WhatsApp +2348136951551 viber: +2348136951551

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...