LIKE


Despre psihologia butonului "like" sau ce spune utilizarea lui despre personalitatea fiecăruia și felul în care oamenii interacționează între ei, despre socializare, caracter, frustrare, mărinimie, generozitate, critică pe FB.

Unii nu-l folosesc NICIODATĂ!
Și când zic niciodată, se cheamă că au apăsat de două sau trei ori butonul, în situații cu totul și cu totul excepționale.
Acest tip de oameni folosesc FB cumva contre-coeur, li se pare stupid, futil, sunt critici cu toți și cu toate, dezabuzați, cinici, iar opțiunea cu pricina le pare o slăbiciune, o concesie inadmisibilă față de semeni.

Alții economisesc likurile ca pe un capital prețios.
Le oferă rar, cu parcimonie, atunci când, cu adevărat, un cuvânt, o imagine sau un gând mișcă ceva în ei.

Există o categorie care dă like unor anume persoane, indiferent de ceea ce slobozesc pe pagină.
E o aprobare necondiționată a persoanei respective, nu a conținutului postării sale.
Aceeași categorie, din aceleași motive, dar exact pe dos, nu apasă butonul nici picată cu ceară, indiferent cât de mult achiesează la spusele respectivului/respectivei, pentru că, din varii motive, nu le place respectiva ființă.

Mai sunt unii, mai slabi de înger, care dau like din compasiune, milă, empatie cu subiectul, precum și unii ce dau like unor persoane publice sau cunoscute în vreun fel, pentru că, astfel, devin și ei o micuță parte din acel om, participă virtual la viața glamoroasă a respectivei persoane. 
De obicei, acest gen de aprobări sunt însoțite de comentarii adânci, gen "ce frumoasă/deșteaptă/elegantă/minunată sunteți", "țineți-o tot așa", "da' bine le mai zici", "wow" etc.

Sunt unii care împrăștie cu likeuri în toată populația, precum mănâncă semințe sau se spală pe dinți, nediferențiat, neimportant.
Le pare parte din această încă nouă aventură numită FB.

Un like plasat la momentul și către persoana nepotrivită poate genera certuri în cuplu, reproșuri, scandal, păruială, după cum absența lui acolo unde ar fi trebuit să fie duce la același gen de manifestări în viața reală.

Un lucru e sigur!
Toți, dar absolut toți cei ce se dedau acestui fel de socializare își contabilizează likurile primite.
E barometrul evoluției, prezenței și prestației lor, ține loc de oglindă, recenzie, apreciere, e mijlocul de a-și măsura umorul, popularitatea, prezența de spirit, adâncimea gândului, sensibilitatea.

Acuma nu zic că veți fi de acord cu mine!
Nu vânez laicuri!

Dar pot să spun, cu destulă precizie, care sunt sentimentele și aprecierea fiecăruia dintre voi, despre mine și între voi, doar analizând folosirea acestui mic buton...LIKE

Un fel de update.
Am uitat să-i menționez pe cei ce-și dau like singuri, la propriile postări.
Mi-a atras atenția un prieten, deci adaug.
Categorie absconsă, greu sau imposibil de descifrat!

Comentarii

  1. Numele meu este Charlotte Parker. Viața mea s-a întors!!! După 2 ani de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii, am avut chef să pun capăt, aproape că m-am sinucis pentru că ne-a părăsit când viața noastră a început să aibă sens. Am fost dezamăgit emoțional în tot acest timp. Datorită unui vrăjitor numit Dr.Ogaga Kunta, l-am cunoscut online. Într-o zi credincioasă, în timp ce răsfoiam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre acest vrăjitor. Unii oameni au mărturisit că și-a adus înapoi fostul iubit, alții au mărturisit că poate face o vrajă pentru a opri divorțul și, de asemenea, pentru a obține un loc de muncă bine plătit și așa mai departe. îl puteți contacta și pe adresa sa de e-mail (ogagakunta@gmail.com) El este uimitor, am întâlnit și o mărturie anume, era despre o femeie pe nume Vera, ea a mărturisit despre cum și-a adus înapoi fostul iubit în mai puțin de 2 ani. zile, iar la sfârșitul mărturiei ei a renunțat la e-mailul lui. După ce am citit toate acestea, am decis să încerc. L-am contactat prin e-mail și i-am explicat problema mea. o săptămână mai târziu, soțul meu s-a întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și suntem și mai fericiți ca oricând. Dr ogaga Kunta ești un bărbat talentat și nu mă voi opri din a-l publica pentru că este un om minunat. Dacă aveți o problemă și sunteți în căutarea unui vrăjitor real și autentic, încercați-l oricând, el este răspunsul la problemele dvs. din nou adresa lui de e-mail este (ogagakunta@gmail.com)
    el este cel mai bun vrăjitor care vă poate rezolva problemele.
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare
    6) Vrăji de despărțire
    7) soluție finală pentru ejaculatoină rapidă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...