Simț a vară

Sâmbătă la prânz, Dacia colț cu Moșilor, parchez mașina pe icul dintre Eminescu și bulevard, nu e voie să parchezi acolo, dar mereu sunt 3-4 mașini, trec strada, intru în MegaImage... o femeie stă aplecată deasupra lădiței cu cireșe, 12 lei și ceva kilu’, alege migălos cele mai frumoase mărgele dulci... În fața mea, la casă, un băiat scoate din coș un pachet de paste, un borcan de sos bolognese și o pungă cu ementhaler răzuit, vorbește la telefon, da, mama, am grijă, sunt bine, te sun eu mai încolo... casiera nu are rest...
La ieșire, cumpăr un buchet de bujori, probabil ultimii... în fața mea, o țigăncușă de vreo 10 ani, în pantaloni scurți de bumbac, cu dungi albe și roșii, traversează lent, cu mișcări studiate, străduța...fântâna arteziană aruncă coloane de apă înspre cerul decolorat, pentru că a început să vină VARA!

Comentarii

  1. Când l-am găsit pe dr. Ogume, care locuiește în Turcia, am avut nevoie disperată de a-mi readuce fostul iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. Doar m-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste care să ne ajute să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să mă trimită mesaje din nou și m-a simțit oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis pentru mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu drag Dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. îl puteți contacta pentru oricare dintre următoarele probleme:

    RăspundețiȘtergere
  2. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu a fost să vizitez un jucător de vrăji, pentru că a funcționat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a vrăjitorului pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Numele meu este Helena Landeka, vreau să le mulțumesc omului care se află astăzi în spatele zâmbetelor mele, reunindu-mă pe mine și pe soțul meu după ce a divorțat de mine, după ce a plecat, am suferit probleme grave de sănătate din cauza gândirii excesive și a depresiei până când am contactat vrajitorul care mi-a spus ce să fac și m-am conformat și mi l-a înapoiat în 48 de ore. Doctorul Isikolo, care este foarte puternic, a adus soțul meu înapoi la mine și l-a făcut să mă roage să-l iert pentru tot ceea ce mi-a făcut. la viața mea cu marile sale puteri. Prietenii mei care trec prin probleme de căsătorie și probleme de divorț vă asigur că vă puteți readuce iubitul în viață cu ajutorul doctorului Isikolo. Îl poți contacta pe: (isikolosolutionhome@gmail.com) Îl poți WhatsApp și la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am divorțat de soțul meu când eram însărcinată în șase luni cu al doilea copil. Ne certam și ne certam continuu din ziua în care a fost conceput primul nostru copil, nu mai există dragoste și nici încredere din el, așa că a divorțat de mine. Și în toate aceste vremuri, am încercat toate mijloacele diferite pentru a-l readuce înapoi, am încercat și câteva turnuri de vrăji diferite aici în țara mea, dar niciunul dintre ei nu l-a putut aduce pe Richard înapoi la mine. Doar DR ISIKOLO mi-a garantat o vrăjeală urgentă de 48 de ore și mi-a asigurat că soțul meu va fi din nou cu mine. Îți scriu pentru a-ți oferi mulțumirile și recunoștința profundă pentru respectarea promisiunilor tale și pentru că ți-ai folosit puterile supradotate și mărețe pentru a-l aduce înapoi acasă. Am fost încântat să știu că sunteți specializat în reunirea iubitorilor. Soțul meu s-a întors și promite să nu mă mai părăsească niciodată. Dacă te îndoiești de capacitatea lui, ai încredere în mine. Ar trebui să riști. Merită în moduri pe care nici nu ți le-ai putea imagina. contactați-l cu amabilitate pe DR ISIKOLO chiar acum, el este singurul răspuns pentru a vă restabili relația ruptă sau căsătoria. e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp-ul său: +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu atât de mult în inima mea, sunt aici pentru a mă exprima despre modul în care Dr. Isikolo mi-a salvat căsătoria de la divorț. Eu și soțul meu aveam o oarecare neînțelegere și ne rupea căsătoria în măsura în care soțul meu căuta un divorț. Așadar, nu am altă opțiune decât să mă duc la internet pentru a căuta soluția la problema mea, acolo am dat peste detaliile doctorului Isikolo și despre cât de mulți oameni scriau lucruri bune despre el și lucrările sale minunate pentru ei și despre modul în care a ajutat o mulțime de oameni prin restabilirea relației acolo. L-am contactat pe doctorul Isikolo și mi-a spus tot ce trebuie să fac, ceea ce am făcut și în mai puțin de 48 de ore soțul meu a anulat actele de divorț. Acum, eu și soțul meu trăim împreună în pace și armonie, toate mulțumiri doctorului Isikolo pentru că mi-a salvat căsătoria de la despărțire. Informațiile de contact ale doctorului Isikolo sunt prin e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau îl puteți WhatsApp, de asemenea, la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt foarte surprinsă de experiența miraculoasă și minunile doctorului Isikolo care au fost răspândite pe internet și în întreaga lume. Numele meu este Monica Vedran. Am aflat cum a ajutat în mod minunat oamenii din întreaga lume să-și restabilească iubitorii pierduți. L-am contactat după ce am trecut prin atât de multe mărturii de la oameni diferiți cum a ajutat să-l readucă pe fostul iubit înapoi, i-am spus despre soțul meu care m-a abandonat acum vreo 8 luni și am plecat de acasă cu tot ce aveam, am fost nedumerit când mi-a spus doar să zâmbesc și să mă odihnesc, asigurându-mă că se va descurca cu totul în doar 48 de ore, după a doua zi soțul meu m-a sunat, am fost atât de șocat, am apelat și nu-mi venea să cred urechile, chiar mă implora să-l iert și îmi făcea promisiuni la telefon, s-a întors acasă și mi-a făcut cadouri foarte frumoase doar pentru el ca să-mi dovedească dragostea pentru mine. am fost atât de fericit că a trebuit să-l sun pe doctorul Isikolo și i-am mulțumit, mi-a spus doar să împărtășesc veștile bune din întreaga lume. Ei bine, dacă ai nevoie de un jucător de vrăji eficient și real pentru orice problemă din viața ta, îl poți contacta pe doctorul Isikolo pe e-mailul său: isikolosolutionhome@gmail.com sau îl poți de asemenea WhatsApp/Viber pe +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  7. DR ISIKOLO mi-a revenit soțul. Mă trezesc în fiecare zi cu un zâmbet pe buze și cântând laude acestui puternic jucător de vrăji numit Dr. Isikolo, care mi-a făcut o mare favoare salvându-mi relația de la despărțire. Obișnuiam să cred că am o relație perfectă până când amantul meu a început să vină acasă târziu și în fiecare zi îmi oferă scuze diferite, apoi am decis să-l urmăresc cu atenție, apoi descopăr că avea o aventură cu o altă fată. Mi s-a frânt inima pentru că am avut atât de multă încredere în el și știind că are o relație secretă, mă doare foarte mult și mai mult îmi era atent sau îmi arăta dragoste. Înainte să-l știu, m-a lăsat pentru fată și am fost într-o mizerie adâncă, lăsându-l în fața altei femei. Dar mulțumesc tuturor celor care au plasat informațiile de contact ale doctorului Isikolo pe internet, deoarece prin aceasta am reușit să îl contactez pe doctorul Isikolo și el m-a ajutat să-l readuc în 48 de ore și astăzi relația mea a fost restabilită cu dragoste și o conexiune emoțională puternică ca niciodată. Dacă vă aflați în orice fel de relație sau stres în căsătorie, vă voi face o favoare renunțând la informațiile de contact ale doctorului ISIKOLO, care sunt prin e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau puteți să-l WhatsApp și la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai mare nevoie de vrajă de dragoste pentru a-ți aduce înapoi fostul iubit sau pentru a-ți reuni căsnicia? Trimiteți-i un email lui Isikolo pentru o soluție rapidă de 48 de ore. Am avut o problemă cu soțul meu acum un an și șase luni, care ne separă. Când s-a despărțit de mine, eram confuză și nu știam ce să fac pentru a-l readuce înapoi, mă simțeam atât de goală înăuntru. Până când l-am întâlnit pe Dr. Isikolo pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să rezolve diverse probleme acolo. I-am trimis un e-mail și i-am spus problema mea și am făcut ceea ce mi-a cerut să fac pentru ca el să mă ajute, să rezum pe scurt povestea lungă. s-a întors la mine și mi-a spus că îi pare rău de ceea ce se întâmpla între noi amândoi. În cele din urmă, vă scriu această mărturie pentru a vă oferi mulțumirile și recunoștința profundă, dr. Isikolo, că ați respectat cuvintele și promisiunile pe care le-ați adus înapoi la mine în doar 48 de ore de la lansarea voastră puternică de vrăji și că ați folosit puterile voastre supradotate și adu-l înapoi. Dacă aveți nevoie de ajutorul lui, îl puteți trimite prin e-mail la: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți, de asemenea, să-l WhatsApp/Viber la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt Helena Leon din Londra, soțul meu și cu mine suntem căsătoriți de peste 10 ani. Ne-am întâlnit când aveam 22 de ani și el 24 de ani. Am trecut prin multe emoțional împreună. Au existat mai multe lupte IMENE și situații dureroase în căsătoria noastră, dar am părut întotdeauna că am ieșit mai puternici de cealaltă parte. Din senin, soțul meu a lansat o discuție despre divorț asupra mea, eram orb! Nu l-am văzut venind, nu am recunoscut semnele. Am fost total deprimat până când l-am găsit pe Dr. ISIKOLO, vrăjitorul din Africa despre care toată lumea vorbea online și l-am contactat pentru o vrăjeală de Dragoste. În timpul conversației noastre, el m-a asigurat că avea să-l aducă pe soțul meu înapoi în mai puțin de 48 de ore de la vrajă. Mie mi s-a părut imposibil. Nu veți crede că soțul meu a sunat imediat după 48 de ore, implorându-mă să uit orice a spus despre divorț după ce DR ISIKOLO a făcut vraja de restaurare care a restabilit dragostea și legătura emoțională dintre noi. Este minunat și vrăjile sale funcționează atât de repede. Acum soțul meu mă iubește mult mai mult decât înainte. De asemenea, l-ai putea contacta dacă ai probleme cu căsătoria sau relația ta. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți, de asemenea, să-l WhatsApp pe +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  10. DR ISIKOLO M-A VINDECAT DE IERPS DE TIP 3. ma numesc Elena Dubovici. Cuvintele nu sunt suficiente pentru a le spune tuturor despre cum mi-am recuperat viața. Am fost diagnosticat cu herpes 3 ani și, de atunci, am luat tratament pentru a preveni focarele, arsurile și veziculele, dar nu a existat nicio îmbunătățire până nu am întâlnit mărturii ale lui DR ISIKOLO despre cum a vindecat oameni diferiți de diferite boli. peste tot în lume, apoi l-am contactat. După conversația noastră, el mi-a trimis rădăcinile naturale făcute ierburi pe care le-am luat conform instrucțiunilor sale timp de până la 2 săptămâni. După finalizarea medicamentului, m-am întors la medicul meu pentru un alt test și virusul a dispărut și am fost complet vindecat, de atunci nu am mai avut semne de focar. Sunt atât de plin de bucurie. Cu mâinile înzestrate cu medicamente pe bază de plante DR ISIKOLO, virusul herpes este 100% vindecabil. Îl trimit pe DR ISIKOLO către toți cei care au virusul și alte boli mortale sau probleme de relație cu el. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți, de asemenea, să-l WhatsApp pe +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt atât de fericit să împărtășesc această fantastică mărturie a mea. Sunt Enora Lucas și viața mea s-a schimbat complet în 48 de ore. Pot să mă văd în oglindă și să zâmbesc. Am încredere în mine și în abilitățile mele pentru prima dată în vârstă. Îl revin pe iubitul meu în viața mea cu ajutorul DR ISIKOLO. El a spus scuze la 48 de ore după ce a fost creată vraja. El a spus că și-a dat seama că nu a vrut niciodată să se despartă cu adevărat, că nu putea să facă față bagajelor emoționale pe care le purtam tot timpul. El a spus că a crezut că este influența negativă asupra vieții mele și a considerat cel mai bine să plec. A spus că este greu să vorbesc tot timpul despre trecut. Amândoi ne-am iertat reciproc. Am bani în buzunar, care sunt în sfârșit ai mei. (Mi-a venit verificarea compensației, mi sa spus că mai sunt luni. Sunt dovada vie a ceea ce poate face dr. Isikolo. El a redat dragostea și afecțiunea dintre mine și bărbatul meu și l-am readus la mine. Sunt atât de fericit acum. Cu ajutorul dvs. am putut să ne vedem și să ne spunem adevărul reciproc. Oricine are o problemă de relație îl poate contacta pe Dr. Isikolo prin
    Site-ul web: https://isikololovetemple.com
    E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com
    WhatsApp-l pe +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  12. Promit să împărtășesc această mărturie în întreaga lume, odată ce iubitul meu se întoarce la mine și astăzi, cu tot respectul dorit, îi mulțumesc DR-ului ISIKOLO pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să vă informez că există un jucător de vrăji care este real și autentic. Nu am crezut niciodată în niciunul dintre aceste lucruri până nu mi-am dezlegat iubitul, am cerut ajutor până când l-am găsit pe doctorul Isikolo, un vrajitor de grătar și mi-a dat o vrajă de dragoste și m-a asigurat că îl voi recupera pe iubitul meu în 2 zile după ce vraja a fost aruncată, 2 zile mai târziu, mi-a sunat telefonul și, așa de șocant, a fost iubitul meu care nu m-a sunat în ultimele 3 luni. Mi-a cerut scuze pentru inima să se rupă și mi-a spus că este gata să fie osul meu de spate până la restul vieții sale alături de mine. Dr. Isikolo l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubeam și îl doream. Și și-a deschis ochii pentru a ne imagina cât de mult avem împreună. În timp ce scriu această mărturie acum, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Dr. Isikolo te poate ajuta și pe tine. Trimiteți-i un e-mail la: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp-ul său la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  13. Numele meu este Emanuela Dino și DR ISIKOLO este cel mai bun care poate ajuta pe oricine. După ce am fost în relație cu el timp de șapte ani, bărbatul meu s-a despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am vrut atât de mult înapoi din cauza dragostei pe care o am pentru el, l-am implorat cu totul, am făcut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea cuiva pe care o cunosc și mi-a sugerat că ar trebui să iau legătura cu un jucător de vrajă DR ISIKOLO care să mă ajute să arunc o vrajă pentru a-l aduce înapoi, dar eu sunt genul care nu a crezut niciodată în vrajă, nu am avut de ales decât să încerc l-am trimis prin poștă la turnătorul de vrăji și mi-a spus că nu există nicio problemă că totul va fi în regulă înainte de două zile, că fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, el a aruncat vraja și surprinzător în a doua zi, era în jur 16:00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins și, în acel moment, știam că Dr. ISIKOLO a redat dragostea și legătura emoțională dintre noi. În prezent, trăim împreună și planificăm viitorul care este acum pentru totdeauna. Oricine ar putea avea nevoie de ajutorul lui DR ISIKOLO, de e-mailul său: isikolosolutionhome@gmail.com sau de WhatsApp-ul său de la: +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  14. DR ISIKOLO M-A VINDECAT DE AFECȚIA MEA DE HERPES. Ierburile naturale au vindecat atât de multe boli încât medicamentele și injecția nu pot vindeca. Am văzut importanța mare a plantelor naturale și munca minunată pe care au făcut-o în viața oamenilor. Am citit online mărturiile oamenilor despre cum au fost vindecați de herpes, HIV, diabetici, infertilitate și multe altele de către medicamentul pe bază de plante DR ISIKOLO, așa că am decis să contactez medicul pentru că știu că natura are puterea de a vindeca orice. Am fost diagnosticat cu herpes în ultimii 3 ani, dar Dr. ISIKOLO m-a vindecat cu ierburile sale și i-am trimis imediat mătușii mele și soțului ei pentru că amândoi sufereau și de herpes, dar spre Dumnezeu să fie slava, și ei au fost vindecați. Știu că este greu de crezut, dar sunt o mărturie vie. Nu există niciun rău încercându-i ierburile. El este, de asemenea, un jucător de vrăji, a vrăjit pentru a restabili căsătoriile rupte și a aruncat vrăji de noroc pentru a prospera și a excela. De asemenea, puteți ajunge la DR ISIKOLO pe WhatsApp: +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  15. Numele meu este Nina Kondraciuk și sunt atât de uimită pentru experiența miraculoasă și minunile DR ISIKOLO care au fost răspândite pe internet și în întreaga lume. multe mărturii de la oameni diferiți cum a ajutat să-l aducă înapoi pe fostul iubit înapoi, i-am spus despre soțul meu care m-a abandonat acum vreo 8 luni și a plecat de acasă cu tot ce am avut, am fost nedumerit când mi-a spus doar să zâmbesc și să am un odihna mintii asigurandu-ma ca se va descurca cu totul in doar 48 de ore și făcând promisiuni la telefon, s-a întors acasă și mi-a adus, de asemenea, un cadou foarte frumos doar pentru ca el să-mi demonstreze dragostea pentru mine, am fost atât de fericit că a trebuit să-l sun pe doctorul Isikolo și i-a mulțumit, mi-a spus doar să împărtășesc vești bune peste tot în lume, bine dacă ai nevoie de un efectiv și un adevărat jucător de vrăji pentru orice problemă din viața ta, îl poți contacta pe Dr. ISIKOLO prin e-mailul său: isikolosolutionhome@gmail.com sau prin WhatsApp/Viber lui la: +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  16. LOTO, loterie, jackpot. Bună ziua, sunt foarte fericit să împărtășesc aceste mărturii minunate. Cel mai bun lucru care s-a întâmplat vreodată în viața mea este modul în care am câștigat loteria mega jackpot de milioane de euro. Sunt un om care crede că într-o zi voi câștiga la loto. În cele din urmă, visele mele s-au împlinit când i-am trimis prin e-mail lui DR ISIKOLO. și i-am spus că am nevoie de numerele de la loterie. Am cheltuit atâția bani pe un bilet doar pentru a mă asigura că voi câștiga. Dar nu am știut niciodată că câștigarea a fost atât de ușoară până în ziua în care am întâlnit online jucătorul de vrăji, despre care atât de mulți oameni au vorbit despre faptul că este foarte minunat în a face vrăji la loterie, așa că am decis să încerc. L-am contactat pe acest mare doctor și el a vrăjit și mi-a dat numerele de loterie câștigătoare. Dar credeți-mă când extragerile au ieșit, am fost printre câștigători. Am câștigat 300.000 de euro. DR ISIKOLO cu adevărat ești cel mai bun, cu acest mare Dr poți câștiga milioane de bani prin loterie. Sunt atât de fericit că îl cunosc pe acest mare om nr. De asemenea, el ajută persoanele cu probleme de relație. Trimiteți-l prin e-mail pentru propriile numere de loterie câștigătoare prin: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp-l la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  17. Tocmai l-am recuperat pe fostul meu soț cu ajutorul experților dr. ISIKOLO. Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, asta a fost doar 3 ani de căsătorie. Cel mai dureros lucru este că am fost însărcinată cu al doilea copil. L-am vrut înapoi. Am făcut tot ce era la îndemâna mea pentru a-l aduce înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit să se întoarcă atât de rău din cauza dragostei pe care i-am avut-o, l-am implorat cu tot, am făcut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenei mele și ea mi-a sugerat că ar trebui să iau legătura cu un jucător care ar putea să mă ajute să-l aduc înapoi. Nu am avut de ales decât să încerc. Am trimis un mesaj la aparatul care se numea DR ISIKOLO și el m-a asigurat că nu există nicio problemă și că totul va fi în regulă înainte de 48 de ore. A aruncat vraja și, în mod surprinzător, 48 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat. Am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că i-a părut atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat. A vrut să mă întorc la el. Am primit un ajutor autentic ca mulți alții și este într-adevăr uimitor. contactați-l pe DR ISIKOLO pentru ajutor acum..Aici contactul său, e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți, de asemenea, să-l WhatsApp pe +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  18. Da, este adevărat că DR ISIKOLO este cel mai bun jucător de vrajă de oriunde. Numele meu este Marie Lyons și am fost client pentru DR ISIKOLO și trebuie să vă spun că este un adevărat și mare jucător de vrăji. Când am contactat acest jucător de vrăji, prietenul meu mă părăsise de 2 ani și mereu l-am dorit să-mi revină. L-am cunoscut pe DR ISIKOLO pentru a mă ajuta în urmă cu aproximativ o lună și m-am reconectat cu iubitul meu. Când fostul meu iubit m-a părăsit, a fost o tulburare pentru mine că am plesnit-o pe sora mea mai mare într-o anumită dimineață pentru nimic. Acest lucru a devenit un dezastru pentru mine că am avut un traumatism fiziologic și familia mea era foarte îngrijorată de sănătatea mea. După 2 ani, l-am întâlnit pe dr. ISIKOLO și printr-o mărturie și mi-a spus să mă calmez că indiferent care este problema, el este bine și gata să ajute pe oricine vine la el. Doar peste 2 zile, fosta mea m-a sunat și a vrut să ne întâlnim. Am fost de acord și am făcut pregătiri pentru a-l întâlni și mi-a spus cum s-a simțit vinovat pentru ceea ce a făcut și a vrut să mă întorc. L-am lăudat pe DR ISIKOLO pentru lucrările sale minunate și îl voi recomanda oricui are nevoie de un jucător de vrăji. Contactați-l pentru a vă ajuta și treceți rapid la e-mailul său Email: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți, de asemenea, să-l WhatsApp pe +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  19. Șanse mari să-ți revii omul cu ajutorul DR ISIKOLO.
    eu sunt Patricia Paulet. soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe cei doi copii ai noștri timp de aproximativ 10 luni. Am trecut prin multă durere, am făcut tot ce am încercat pentru a-l face să se întoarcă la mine și la copii, dar nimic nu a funcționat. a fost într-adevăr o perioadă stresantă pentru mine, pentru că nu am vrut niciodată să trec prin durerea inimii. mi s-a spus să iau legătura cu un medic de vrajă de dragoste pentru a mă ajuta, ceea ce am făcut, am avut norocul să iau contactul lui ISIKOLO care a putut să mă ajute, l-am contactat și i-am explicat totul și i-am respectat procedurile și a făcut vraja de reuniune de dragoste care mi-a adus soțul la mine și la copiii săi în 2 zile. multumesc mult DR ISIKOLO Apreciez foarte mult ceea ce ai facut pentru mine. Iată contactul său, dacă ți se poate solicita acest lucru prin rezolvarea problemelor de relație E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Îl poți și Whatsapp pe +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  20. Viața mea este plină de fericire pentru că DR ISIKOLO mă face să fiu fericit. Numele meu este Roxana Anda, ceea ce mi s-a întâmplat nu este ceea ce pot păstra doar pentru mine, ci și să spun lumii, astfel încât cei care au vreo problemă cu relația sau căsătoria să-și recapete dragostea și să fie fericiți din nou. Eu și iubitul meu am avut câteva probleme serioase care duc la despărțirea noastră, deoarece după aceea viața mea nu a mai fost niciodată aceeași, am încercat toate metodele pentru a-l recupera. dar au fost doar risipă de efort și pierdere de timp. Dar într-o zi, în timpul căutării mele pe internet, am dat peste cineva care mărturisește despre DR ISIKOLO. Îl contactez și îi explic problema mea. Sunt încă foarte surprins până acum cum a reușit să-l aducă înapoi pe iubitul meu în 48 de ore. Cu acest lucru grozav care s-a întâmplat în viața mea, am decis să povestesc lumii întregi despre acest mare om numit DR ISIKOLO. Pentru cei care au nevoie de ceva mi-a spus că în templul său nu este nimic imposibil. Îl cred atât de mult. Prieteni sau oricui îmi citește mărturia, dacă aveți nevoie de ajutor pentru a vă readuce fostul iubit/fostul soț sau doriți să aveți copilul, vă rugăm să-l contactați cu amabilitate prin e-mail; Trimite-i un e-mail la: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp/Viber lui la: +2348133261196 și îți promit că iubitul tău va reveni cu siguranță la tine.

    RăspundețiȘtergere
  21. Bună băieți... Numele meu este Clara Guzman și vreau doar să îi mulțumesc (DR ISIKOLO) pentru ceea ce a făcut pentru mine și familia mea, ajutându-mă să câștig loteria. Am câștigat Patru sute douăzeci de mii de euro. ((420.000,00)). Vraja sa de loto este cea mai bună și uimitoare. Viața mea este acum echilibrată și sunt acum foarte bogată Așa cum mi-am dorit întotdeauna și sunt fără îndoială. Căutați un jucător de vrăji real și autentic care să vă ajute să câștigați în orice fel de loterie pe care o jucați? îl puteți contacta pe DR ISIKOLO, astăzi tot planul dvs. de a câștiga vreodată Big in lotto se va împlini și va funcționa bine pentru dvs. Vraja Lui foarte reală și autentică, încă nu-mi vine să cred. Vraja Lui, de asemenea, funcționează foarte repede. Vă mulțumesc foarte mult DR ISIKOLO pentru că v-ați dedicat timpul pentru a arunca vraja de loto pentru mine. Am primit facturile plătite, datoria mi-a fost compensată și sunt încă foarte bogat. Dacă aveți nevoie de un jucător de vrăji real și autentic care să vă ajute să câștigați reclame la loto, pentru a vă aduce înapoi iubitul, contactați-l cu amabilitate pentru ajutor rapid și urgent. e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp him la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  22. Dacă nu este ajutorul real al doctorului ISIKOLO, nu cred că voi zâmbi din nou, soțul meu m-a lăsat cu doi copii timp de un an și două săptămâni, toate eforturile pentru a-l aduce înapoi au eșuat. Am întâlnit o doamnă numită Christina care mi-a povestit despre un aparat de vrajă numit DR ISIKOLO, mi-a dat adresa de e-mail și numărul de telefon mobil și l-am contactat și mi-a asigurat că în 48 de ore soțul meu va reveni la mine, în mai puțin de 48 de ore soțul meu s-a întors a început să ceară iertare spunând că lucrează dracii, așa că sunt încă surprins până acum de acest miracol, nu prea cred în niciun doctor spiritual, nu am putut concepe timp de cinci ani după ce am născut fetele mele, așa că eu și soțul nostru eram disperați să avem un copil de sex masculin, dar imediat ce vraja a fost aruncată, am rămas însărcinată cu un copil de sex masculin și am născut al treilea copil, dacă aveți nevoie de asistență, puteți contacta el și DR ISIKOLO vă va asigura că obțineți rezultatul perfect fără întârziere. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau direct WhatsApp +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  23. Numele meu este Laura Mattis și eram în căutarea disperată a unui fel de a-l face pe fostul meu iubit să se îndrăgostească de mine. Am avut urcușuri și coborâșuri, dar în ultimele 6 luni relația noastră a plecat spre sud. Am cheltuit peste 500 pe un aparat de turnat vrăji pe care credeam că mă va ajuta și fără să știu că nu a ajutat-o. Mă întind pentru că vreau să fiu femeia dorită pe care am fost și el se îndrăgostește de mine și se căsătorește cu mine. Nu pot să-l imaginez pe acest băiat cu nimeni altcineva până nu l-am contactat cu adevărat pe Dr. ISIKOLO, care îmi face dorința inimii să devină reală. El mi-a dat detalii despre cum să mă ajute, ceea ce a făcut atunci când m-am conformat și mi-a salvat bărbatul din mâinile rele ale doamnei care l-a hipnotizat și omul meu s-a întors la tine în 48 de ore și am fost cu adevărat uimit că o astfel de manifestare a puterilor este cu adevărat real. Acum pot spune cu bucurie oamenilor să încerce DR ISIKOLO în problemele lor și să aștepte rezultatele imediate. contactați-l cu adresa sa de e-mail. isikolosolutionhome@gmail.com sau direct WhatsApp +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  24. Mulțumesc DR ISIKOLO cel mai mare dintre toate pentru ceea ce ai făcut pentru mine. Sunt atât de bucuroasă că iubitul meu s-a întors la mine și acum trăim fericiți împreună. Vraja DR ISIKOLO love reuniune este foarte puternică și eficientă și nu are niciun efect secundar. În timp ce mi-a promis că mă va ajuta, am decis să-l încerc pe DR ISIKOLO când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă doamnă. El m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste pentru a restabili dragostea și fericirea pentru mine și iubitul meu care l-au adus înapoi la mine în 48 a noastră așa cum mi-a promis și m-a asigurat. ceea ce mă emoționează cel mai mult este că iubitul meu nici nu știa că se află sub o vrajă care l-a făcut să distrugă ceea ce am împărtășit de-a lungul anilor. dacă treceți prin problema relației, vă sfătuiesc să contactați DR ISIKOLO și veți rezolva problema. Contactați DR ISIKOLO Leo astăzi și rezolvați problema dvs. și dacă aveți nevoie de ajutorul său mai jos, aici este adresa sa de e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau direct WhatsApp: +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  25. DR ISIKOLO RĂMÂNE CEL MAI BUN EU AJUT PE NIMENI ȘI RESTAURAREA CĂSĂTORIEI MEI ESTE O Dovadă DESPRE EL.
    Numele meu este Ivana Lasse și după 5 ani de căsătorie cu soțul meu cu 2 copii, soțul meu a început să se comporte ciudat și să iasă cu alte doamne și mi-a arătat dragoste rece, de mai multe ori amenință să divorțeze de mine dacă îndrăznesc să-l întreb despre aventură cu alte doamne, am fost total devastată și confuză până când un vechi prieten de-al meu mi-a spus despre un jucător de vrăji pe internet numit DR ISIKOLO care ajută persoanele cu relații și probleme de căsătorie prin puterile vrăjilor de dragoste, la început m-am îndoit dacă așa lucrul există vreodată, dar a decis să încerc, când îl contactez, el m-a ajutat să fac vrajă de dragoste și în 48 de ore, dragostea și fericirea au fost restabilite, iar soțul meu a revenit la mine și a început să-și ceară scuze, acum a încetat să mai meargă cu alte doamne și cu mine pentru totdeauna și pentru totdeauna. Contactați-l acum pe DR ISIKOLO pentru ca problema de relație sau căsătorie să fie rezolvată astăzi prin e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau direct WhatsApp +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  26. CUM SĂ VOI ÎNAPOI EX FĂRĂ FĂRĂ PANICĂ MULȚUMIRI MAREI DR JOE PENTRU REZOLVAREA PROBLEMELOR
    Informații de contact de mai jos: numărul WhatsApp + 1-7252404536
    Sunt Marian Zepa și vreau să depun mărturie despre puternicul DR JOE pentru salvarea relației mele. Trebuie să fiu dintre puținii care nu au probleme să arate și să spună cuiva cât de recunoscător sunt că am făcut din relația mea o relație melodioasă și lină. Am încercat să fiu mai pozitivă în legătură cu relația mea cu iubitul meu, se pare că a durat pentru totdeauna. O altă doamnă mi-a luat logodnicul de la mine și s-au mutat amândoi. Am plâns și l-am căutat să se întoarcă, dar el a refuzat să primească apelurile mele și să nu-mi returneze mesajele. Prietenul meu m-a prezentat la un puternic turnător de vrăji numit DR JOE care m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste foarte puternică care mi-a readus logodnicul în 48 de ore. Am fost uimit și surprins când logodnicul meu a sunat să mă implore pentru iertare, din cauza puternicei vrăji de dragoste a lui DR JOE. Nu omiteți să contactați DR JOE prin următoarele mijloace, dacă aveți orice problemă maritală sau de relație. Informații de contact de mai jos: e-mail: drjoesolutionspells@gmail.com sau numărul WhatsApp + 1-7252404536

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...