Chiejd, județul Sălaj, AD 1986



Dedic acest text tuturor neaveniților, bicisnicilor și caraghioșilor cu facultăți și masterate multiple, precum caracatița, făcute pe genunchi și contra cost, tuturor celor ce au trecut prin școli ca gâsca prin apă, neînțelegând și neștiind nimic!

Aula Universității Babes-Bolyai era neîncăpătoare...
Proaspeții absolvenți își așteptau, unii palizi, paralizați de necunoscut, alții aparent nonșalanți, cu un surâs fals nepăsător agățat de buze, repartițiile.
Liana, unde mergi?
La Bocșa, în Maramureș! Las’că-i bine, au palincă a’ntâia acolo!
Eu eram a 13-a pe listă.
Am fost repartizată în satul Chiejd, județul Zalău... habar n-aveam unde e satul ăsta, nu gândeam nimic, mintea îmi era goală...
La începutul toamnei, m-am îndreptat înspre “locul meu de muncă”.
Un sat peste un deal, vreo 4 km de bătut la picior...
Doctorița din sat, la care m-am dus să mă înregistrez, m-a privit parcă fără să mă vadă... nu fac eu mulți purici aici, zic!
Ea, cu milă dar și oboseală în glas... dragă, și eu am zis același lucru acum 19 ani! Și uite-mă, tot aici sunt!
Am găsit o gazdă în sat. Dormeam în camerele “bune”, unde nu se făcea foc niciodată, ca să nu se strice mobilierul! Mă acopeream cu duna de pene și-mi lăsam doar nasul afară... era sfârsit de septembrie și, uneori, noaptea, 4-6 grade!
A doua zi m-am prezentat la scoală.
Directoarea m-a inspectat scurt, din cap până-n picioare, si m-a dus la clasa mea, clasa a 8-a!
Urma să le predau limba engleză.
Pe jumătate din clasă îi chema Ciurar, pe cealaltă Căldărar!
Le-am spus să scoată o coală de hârtie și una din fete, plină de bunăvoință, a desenat o casă, un copac și un bărbat stilizat, în timp ce eu dictam “Bunicul are o casă înconjurată de copaci”!
Nu știau să scrie!
A doua zi am făcut 42 de grade, pneumonie.

Comentarii

  1. Când l-am găsit pe dr. Ogume, care locuiește în Turcia, am avut nevoie disperată de a-mi readuce fostul iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în situație. Doar m-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. L-am contactat pe dr. Ogume prin contactul său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste care să ne ajute să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să mă trimită mesaje din nou și m-a simțit oribil pentru ceea ce mi-a trecut. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis pentru mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat Dr. Ogume, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu drag Dr. Ogume oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogumenspellcaster@gmail.com. îl puteți contacta pentru oricare dintre următoarele probleme:

    RăspundețiȘtergere
  2. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu a fost să vizitez un jucător de vrăji, pentru că a funcționat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a vrăjitorului pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Numele meu este Jennifer Woodward și sunt din Canada. iată scurta mea mărturie despre cum mi-am recuperat dragostea ... După 5 ani de căsătorie, soțul meu și cu mine ne-am certat până când în cele din urmă m-a părăsit și s-a mutat în California cu o altă femeie. Am simțit că viața mea s-a terminat și copiii mei au crezut că nu își vor mai vedea niciodată liliacul. Am încercat să fiu puternic doar pentru copii, dar nu am putut controla durerea care mă chinuia inima, inima mea era plină de durere și durere, pentru că eram cu adevărat îndrăgostit de soțul meu. În fiecare zi și noapte mă gândesc la el și vreau mereu să se întoarcă la mine, eram foarte supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care îi oferea doctorului OGBOKO. mă poate ajuta să-l readuc pe soțul meu cu experiența și îndrumările sale. Am simțit că trebuie să încerc. L-am contactat și mi-a spus ce să fac și am făcut și am dus totul. 48 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că îi este atât de dor de mine și de copii și a promis că nu mă va părăsi niciodată copii din nou, atât de minunat !! Așa s-a întors cu multă dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala și pentru. Apoi, din acea zi, Căsătoria noastră a devenit mai puternică decât înainte, totul datorită doctorului OGBOKO. el este atât de puternic și am decis să împărtășesc povestea mea online, încât Dr. OGBOKO este un conjurator real și puternic căruia îi voi ruga mereu să trăiesc mult pentru a-mi ajuta copiii în vremuri de necaz, dacă sunteți aici și aveți nevoie de fostul dvs. înapoi sau soțul tău s-a mutat cu o altă femeie, nu mai plânge, întoarce-te la acest bărbat puternic și informează-te
    mai jos - detaliile sale de contact ...
    E-mail: spellcasterogboko@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Am făcut o promisiune de a-mi spune mărturia pe tot globul odată ce bărbatul meu s-a întors la mine și soțul meu a venit exact așa cum mi-a spus DR ISIKOLO când m-a ajutat. Am făcut alegerea corectă de a fi contactat DR ISIKOLO marele jucător de vrăji care este capabil să vă ajute să vă rezolvați problemele. Omul meu m-a lăsat să sufăr și nu am crezut niciodată că va reveni la mine, dar când l-am contactat pe DR ISIKOLO m-a asigurat că omul meu va veni din nou. M-am conformat procedurii și, fără ezitare, a făcut munca care a redat dragostea și fericirea pe care am împărtășit-o. Soțul meu a fugit înapoi la mine în 48 de ore cerșind iertare și am confirmat că puterile sale sunt atât de autentice. Am fost atât de surprinsă încât vraja a funcționat exact așa cum mi-a spus el. Acest lucru este atât de uimitor și vreau să crezi pentru că DR ISIKOLO este atât de real și te îndemn să-l contactezi acum prin e-mailul său, astfel încât să te poată ajuta și în felul în care m-a ajutat. e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, îl puteți WhatsApp/Viber la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere
  6. Sufer de herpes în ultimii 1 an și 8 luni și de atunci am urmat o serie de tratamente, dar nu a existat nicio îmbunătățire până când am dat peste mărturii ale Dr. DAWN despre modul în care a vindecat diferite persoane de diferite. boli din întreaga lume, apoi l-am contactat și pe el. După conversația noastră, mi-a trimis medicamentul pe care l-am luat conform instrucțiunilor lui. Când am terminat de luat medicamentul pe bază de plante, am fost la un control medical și, spre cea mai mare surpriză, m-am vindecat de herpes. Inima mea este atât de plină de bucurie. Dacă suferiți de herpes sau de orice altă boală, îl puteți contacta astăzi pe Dr. DAWN la această adresă de e-mail:

    dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  7. SOȚUL MEU A PLĂCAT ȘI DR ISIKOLO L-A REDUCAT LA MINE ȘI SUNT UIMIT ȘI A TREBUIT SĂ RĂSPÂND VESTIREA BUNĂ
    Mă numesc Anna Vlădescu. Când bărbatul meu m-a părăsit, am fost traumatizat și cu inima frântă și nu m-am putut obține luni de zile. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez, dar fără rezultat. Am plecat într-un alt oraș, sperând să o iau de la capăt. Am intrat în contact cu un alt bărbat cu care am încercat din răsputeri să fiu, dar nu a ieșit pentru că nu puteam să-l iubesc. Știam că încă iubesc și îmi doresc bărbatul înapoi la mine. Așa că am început să caut ajutor și atunci l-am găsit pe DR ISIKOLO din diferite puncte de vedere pe care am citit despre el. Am vorbit și l-am făcut să înțeleagă tot ce trebuia să știu și am crezut în el și am respectat procedurile. A lucrat pentru mine și a restabilit dragostea și legătura dintre mine și bărbatul meu și, după 48 de ore, așa cum a promis, omul meu m-a căutat și am vorbit și a coborât să mă vadă unde sunt și am inventat lucrurile și am devenit din nou fericiți împreună. DR ISIKOLO este de încredere și te poate ajuta și pe tine dacă îl contactezi pentru orice. Doar e-mail-i prin: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp-i pe +2348133261196 sau trimite-i prin WhatsApp +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  8. IUBITUL MEU S-A RETURNAT LA MINE CU AJUTORUL DR ISIKOLO SI SUNT CU adevarat coplesit
    Salutare tuturor, sunt Elisabeta Damian. Când s-a pierdut orice speranță în a face relația mea să funcționeze din nou între mine și iubitul meu, am intrat online în căutarea ajutorului și l-am citit și l-am contactat pe DR ISIKOLO care a venit și a reparat totul și va rămâne apreciat de mine pentru tot restul vieții. De prea multe ori am trecut prin traume emoționale din cauza problemelor nesfârșite pe care le-am avut cu bărbatul meu și a dus la despărțirea noastră și de aceea am căutat ajutor și am aflat despre DR ISIKOLO care mi-a venit în ajutor. Mi-a spus procedurile și m-a îndemnat să le respect ceea ce am făcut cu plăcere și nu a întârziat procesul de a da soluții la problemele mele și am obținut rezultatul în doar 2 zile așa cum m-a asigurat. Nu vă deranjați să căutați ajutor în altă parte pentru că este prea bun în a ajuta oamenii. El este de încredere și cinstit, așa că trimite-i acum prin WhatsApp: +234-8133261196 sau e-mailul lui: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. salut peeps. Numele meu este Andrada Giurgiuca și am avut experiențe dure și oribile în relațiile mele din trecut și într-adevăr am așteptat până mi-am cunoscut soțul și după ce ne-am cunoscut, ne-am îndrăgostit și ne-am căsătorit. După doi ani de Uniune, s-a schimbat și a început să se poarte ciudat și în cele din urmă m-a părăsit pe mine și pe fiul nostru. Am făcut tot ce am putut ca să-l recuperez, dar totul a fost inutil. Am intrat în contact cu comentariile și cu ce spuneau toată lumea despre Dr Isikolo. L-am contactat și mi-a răspuns și mi-a oferit tot efortul și sprijinul său pentru ca căsătoria mea să funcționeze din nou. El a fost cel care mi-a făcut cunoscut că soțul meu mi-a fost luat de o altă femeie și a făcut o vrajă de reîntâlnire de dragoste care ne-a reunit împreună și s-a întors acasă la mine și la băiatul meu. Într-adevăr, nimeni acolo nu a mințit despre doctorul Isikolo și despre faptele sale bune. Soțul meu s-a întors acasă la 48 de ore după ce a făcut lucrul așa cum am promis. Luați legătura cu el acum și fiți siguri că vă va ajuta. Va trebui să-i trimiteți un e-mail acum prin: isikolosolutionhome@gmail.com sau să-i trimiteți un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-am cunoscut soția când lucram și locuiam în Timișoara. De când ne-am căsătorit, totul a fost bine până când ea a decis să meargă la un summit într-un alt stat, unde a întâlnit pe cineva care a devenit mai aproape de ea și, în cele din urmă, a fugit cu ea. Toate eforturile mele de a mă întoarce acasă la mine au fost în zadar și familia ei a făcut tot posibilul să ne reunească, dar nimic nu a funcționat. La fel ca toți ceilalți, am intrat în contact cu Dr. Isikolo și în cele din urmă a făcut minuni și acum soția mea s-a întors la mine. S-a dezvăluit că a fost hipnotizată de tipul care a fugit cu ea. Mă bucur că nu am lăsat niciodată emoțiile mele să ia tot ce e mai bun din mine pentru a fi încheiat căsnicia mea cu ea. Dr. Isikolo este un vrăjitor puternic și ai încredere în el când spune că rezultatele se vor manifesta imediat după 48 de ore. Contactați-l acum dacă aveți nevoie de ajutor prin e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau trimiteți-i un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  11. Soțul meu, cu care mi-am construit viața timp de 23 de ani, mi-a lăsat pe mine și pe copii fără un cuvânt. Totul s-a prăbușit peste mine și am ajuns la cei dragi și nimeni nu m-a putut ajuta. A venit o vreme când a cerut divorțul chiar și când nu am avut probleme sau ne-am certat vreodată pentru ceva dezastruos. Dr Isikolo a venit în ajutorul meu și a rezolvat problema pe care o aveam cu bărbatul meu. Ne-a reunit din nou împreună și s-a întors acasă la noi. Într-adevăr, viața este misterioasă și nu m-am gândit niciodată că voi experimenta ceea ce am trecut, dar toate mulțumesc doctorului Isikolo care a lucrat pentru mine și m-a asigurat de rezultatele pozitive după 48 de ore, care într-adevăr s-au împlinit așa cum a promis. El vă poate rezolva problemele dacă îl contactați acum. Trimite-i un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196 sau e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Imaginați-vă că deveniți foarte bogat peste noapte. A fi un câștigător la o loterie de mai multe milioane de dolari va fi cu siguranță un eveniment care va schimba viața pentru aproape fiecare câștigător la loterie. Numele meu este Joe Macquez și am câștigat suma de 1.800.000 de euro. Știu că mulți oameni s-ar întreba cum am câștigat la loterie. M-ai crede dacă ți-aș spune că am făcut-o cu vrăji? L-am cunoscut pe acest faimos vrăjitor cunoscut sub numele de DR ISIKOLO și el a fost cel care a făcut-o pentru mine. Oricât de șocant a fost pentru mine, celebrul meu comentariu adresat presei a fost „Mă duc să mă ascund în patul meu”. Nu am crezut niciodată că DR ISIKOLO m-a făcut bogat peste noapte. Dacă doriți să aveți șansa de a câștiga și de a deveni foarte bogat la fel ca mine, trimiteți-i un e-mail doctorului Isikolo prin: isikolosolutionhome@gmail.com sau Whatsapp-i la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  13. Mă trezesc în fiecare zi cu zâmbetul pe buze, din cauza doctorului Ilekhojie, care mi-a făcut o mare favoare salvându-mi relația de la despărțire. Obișnuiam să cred că am o relație perfectă până când iubitul meu a început să vină târziu acasă și în fiecare zi îmi dă diferite scuze, apoi am decis să-l supraveghez îndeaproape și apoi descopăr că avea o aventură cu o altă fată. Am avut inima zdrobită pentru că aveam atât de multă încredere în el și știind că are o relație secretă și că mai era atent la mine sau îmi arăta dragoste. Înainte să-mi dau seama, m-a părăsit pentru fată și am fost în dezordine profundă, lăsându-l în fața unei alte femei. Dar le mulțumesc tuturor celor care au plasat informațiile de contact ale doctorului Ilekhojie pe Internet. M-a ajutat să-l recuperez în 48 de ore și astăzi relația mea a fost restabilită cu dragoste și o conexiune emoțională puternică ca niciodată. Puteți contacta Dr Ilekhojie prin apel sau WhatsApp la +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  14. Criza conjugală prin care treceam a ajuns și s-a terminat când s-a implicat doctorul Isikolo. La fel ca toate celelalte cupluri de acolo, am avut diferențele noastre și mă asigur că am făcut tot posibilul să o conduc corect, să o îngrijesc pe ea și pe copiii mei și, de asemenea, să îi protejez. Am făcut amândoi sacrificii pentru a ne asigura că supraviețuim uniunii până când ea a început să se comporte și a avut în mod deliberat atâtea lupte cu mine. Casa a devenit neplăcută pentru toți ceilalți, inclusiv pentru copiii mei. A fost manipulată de o prietenă care a divorțat și a vrut să-mi strice și căsnicia. A trebuit să-l contactez pe Dr. Isikolo și el a răspuns și a făcut tot posibilul pentru a pune capăt problemelor. El a restabilit dragostea și conexiunea dintre noi și pot spune acum că orice iluzie în care se afla soția mea a luat-o și ea este o femeie mai bună acum. Rezultatul a ceea ce a făcut Dr. Isikolo pentru mine, care sa manifestat după două zile, a fost ceea ce m-a uimit. Eu și familia mea rămânem recunoscători. Fac un apel către oricine are nevoie de ajutor pentru a-și rezolva relațiile și problemele conjugale să contacteze Dr. Isikolo, deoarece soluția este sigură. E-mailul lui: isikolosolutionhome@gmail.com sau trimite-i un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi-am pierdut căsnicia după 2 ani și a fost o experiență îngrozitoare pentru mine. Soția mea ne-a părăsit pe mine și pe fiul meu și totul s-a întâmplat dincolo de controlul meu și nu am știut niciodată că puțini oameni din jurul meu mi-au proiectat soția și au întors-o împotriva mea doar pentru că aleg să-mi construiesc familia și să mă concentrez mai mult pe ea. A trebuit să caut ajutor pentru că știu că nu am făcut nimic pentru ca căsătoria mea să se prăbușească. Dr Isikolo m-a ajutat și mi-au fost dezvăluite multe despre ceea ce s-a întâmplat. A făcut o vrajă de reuniune de dragoste care ne-a legat pe soția mea și pe mine și tot răul pe care familia mea l-a făcut împotriva mea a fost dezvăluit. Sunt recunoscător că casa mea s-a întors mai fericit ca niciodată și toată aprecierea este către doctorul Isikolo, deoarece într-adevăr mi-a rezolvat problemele imediat după 48 de ore. e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau trimite-i un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu și soția mea am avut o neînțelegere care a dus la o luptă uriașă și ea a plecat de acasă și s-a întors la casa tatălui ei. Mi-am lăsat emoțiile să aibă tot ce e mai bun din mine și am rămas permanent departe de ea. Lucrurile s-au înrăutățit când a început să se vadă cu un alt bărbat și nu am știut niciodată despre asta. Am încercat să rezolv problema și să o fac să se întoarcă acasă și nu s-a mai întors niciodată. Am aflat mai târziu tot ce s-a întâmplat și am decis să caut ajutor pentru a-mi remedia căsătoria cu ea, ceea ce m-a făcut să contactez Dr. Isikolo. Așa cum era de așteptat, a lucrat pentru mine și problema a fost rezolvată și m-am reunit cu soția mea. S-a întors acasă imediat după 48 de ore, așa cum a promis dr. Isikolo. Îi sunt mereu îndatorat pentru că a rezolvat problema pe care am avut-o în căsnicia mea. Vă rugăm să-l contactați pentru ajutor rapid și urgent, trimiteți-i un e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp-i la: +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  17. Am fost atât de frustrat când soțul meu m-a părăsit și m-a blocat pe toate rețelele de socializare, am plâns toată ziua și noaptea, nu mi-a fost ușor până când am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care DR LARRY i-a ajutat să-și refacă partenerii, relațiile. , căsătorii și, de asemenea, vindecat multe boli, am fost puțin luminat și l-am contactat pe Whatsapp, i-am explicat situația mea și mi-a promis că mă va ajuta, mi-a spus ce să fac și am făcut exact ce mi-a cerut să fac, în 48 de ore după tot ce soțul meu a început să-mi trimită mesaje de masaj în care să-mi ceară să-l iert, a spus că nu mă va mai dezamăgi niciodată și am trăit împreună în pace și fericire, de fapt căsnicia noastră a fost una dintre cele mai bune din țară. , toată ziua de mulțumire către DR LARRY:
    Contactați-l pentru ajutor dacă aveți nevoie: DOCTORLARRY268@GMAIL.COM

    Whatsapp: +2349045968228

    RăspundețiȘtergere
  18. Mă bucură inima să fiu aici să-i spun un cuvânt de mulțumire doctorului Isikolo.
    Nu m-am gândit niciodată că voi putea să-mi văd căsnicia funcționând din nou, în ciuda faptului că totul a funcționat deja împotriva mea, doctorul Isikolo a venit în ajutorul meu. Am avut o problemă în casa mea care l-a făcut pe soțul meu să plece și eram deja însărcinată și mi-a devenit greu să mă descurc fără el în viața mea. Familia lui m-a susținut de-a lungul timpului, dar nimeni nu ne-a putut ajuta să ne reunească, cu excepția doctorului Isikolo, care mi-a răspuns la momentul în care aveam cea mai mare nevoie de ajutor. A rezolvat problema și soțul meu s-a întors acasă la mine imediat după 48 de ore pentru că încă locuia în același oraș cu mine. Este destul de uimitor când găsești ajutor acolo unde ai crezut cel mai puțin că poți primi ajutor. Încă o dată, îți mulțumesc Dr. Isikolo pentru tot ceea ce faci pentru a ajuta oamenii care au mare nevoie de asistență. Trimiteți-i un e-mail la: isikolosolutionhome@gmail.com sau WhatsApp-i la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu și soțul meu ne-am luptat cu probleme maritale în ultimele 8 luni și nu știam că familia este creierul din spatele problemelor pe care le-am avut vreodată. Problemele au escaladat și în cele din urmă s-a mutat din casă. Am fost singur cu copiii mei de-a lungul sărbătorilor și viața a fost mizerabilă fără el lângă noi. Am făcut tot ce am putut pentru a pune capăt problemelor, dar fără progres. Așa că a trebuit să caut ajutorul doctorului Ilekhojie după ce am văzut atât de multe rezultate mărturisite de oameni. Așa cum mi-am dorit mereu, mi-a auzit strigătul și mi-a venit în ajutor. A efectuat un ritual de reconciliere care a rezolvat problemele pe care le-am avut noi și soțul meu și sunt din nou împreună și încă mă uimește când am primit rezultatul în 3 zile așa cum mi-a promis. Acum am început noul an ca o familie completă și sunt recunoscător pentru ajutorul lui. contactați-l acum și nu vă va dezamăgi și pentru că este de încredere și de încredere. e-mail-i: gethelp05@gmail.com sau trimite-i un mesaj prin WhatsApp: +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  20. Numele meu este Andrada Giurgiuca și am avut experiențe dure și oribile în relațiile mele din trecut și într-adevăr am așteptat până mi-am cunoscut soțul și după ce ne-am cunoscut, ne-am îndrăgostit și ne-am căsătorit. După doi ani de Uniune, s-a schimbat și a început să se poarte ciudat și în cele din urmă m-a părăsit pe mine și pe fiul nostru. Am făcut tot ce am putut să-l aduc înapoi, dar totul a fost inutil. Am intrat în contact cu comentariile și cu ce spuneau toată lumea despre Dr Isikolo. L-am contactat și mi-a răspuns și mi-a oferit tot efortul și sprijinul său pentru ca căsătoria mea să funcționeze din nou. El a fost cel care mi-a făcut cunoscut că soțul meu mi-a fost luat de o altă femeie și a făcut o vrajă de reîntâlnire de dragoste care ne-a reunit împreună și s-a întors acasă la mine și la băiatul meu. Într-adevăr, nimeni acolo nu a mințit despre doctorul Isikolo și despre faptele sale bune. Soțul meu s-a întors acasă la 48 de ore după ce a făcut lucrul așa cum am promis. Luați legătura cu el acum și fiți siguri că vă va ajuta. Va trebui să-i trimiteți un e-mail acum prin: isikolosolutionhome@gmail.com sau să-i trimiteți un mesaj pe WhatsApp la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  21. Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, Cel mai dureros lucru este că eram însărcinată cu al doilea copil. Am făcut totul pentru a-l face să se întoarcă acasă, dar nimic nu a funcționat. Am mers chiar și până la urmărea lui, dar mi-a spus clar că nu mai vrea să se întoarcă acasă. I-am explicat unui prieten de la serviciu care mi-a cerut să-l contactez pe doctorul Ilekhojie pentru ajutor. Nu am avut de ales decât să încerc. I-am trimis un mesaj prin e-mail (gethelp05@gmail.com) și m-a asigurat că mă va ajuta să mă împac cu soțul meu și, de asemenea, m-a informat că soțul meu a fost manipulat și făcut să mă urască pe mine și pe copilul nostru nenăscut. După câteva zile după ce am oferit tot ce a spus el este necesar, soțul meu m-a sunat după-amiaza și, de asemenea, m-a iubit atât de mult și a vrut să se întoarcă acasă, dar nu era sigur dacă îl voi lua înapoi. El a promis că va recupera timpul pierdut și am observat că sunt atât de multe schimbări de când s-a întors și viața a fost bună împreună. Dacă aveți probleme similare, contactați Dr. Ilekhojie și obțineți ajutor. WhatsApp/Viber +2348147400259

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...