Ulei fără cartelă

Am zis că să nu zic nimic despre ulei, mălai, făină și iod și pe urmă tot eu am zis că totuși să zic, în urma aventurării mele matinale în cartierul Militari.

Scopul principal era să duc o sacoșă cu portocale și lămâi,  culese direct din pom, mamei Gabrielei, cea care gătește fabulos la taverna mea de suflet, Petralona, în Kalamata.

Mi-am mai zis să merg duminica dimineața, că nu-i trafic, și așa a și fost, adică n-a fost!

Am ajuns, am predat coletul parfumat și am decis să mă opresc alături, la Lidl, ca să-mi cumpăr niște legume și una-alta, am lipsit o lună jumate de-acasă și nu aveam de niciunele.

Înăuntru vânzoleală mare, lume peste lume, cărucioarele (ălea mari) vârfuite cu de toate, la loc de cinste ulei, un mălai pe care scria că-i nobil, făină, crenvurști, cârnați de tot soiul.

Pe la raionul de legume era mai mult ca la muzeu, oamenii treceau, se uitau, comentau revoltați, dragă, s-a făcut kilu’ de praz 6 lei, după care înhățau o caserolă cu ceafă de porc (cu 29 lei) de alături și se îndreptau spre făină, ulei și mălai.

Am fugit repede de-acolo cu captura mea legumicolă, cu un semtiment profund de inadecvare, uitasem să cumpăr ghimbir și lime, vreau să fac o supă cu parfum asiatic pe niște spinări de pui despre care eticheta îmi zice că sunt hrăniți cu grăunțe și nu sunt tratați cu antibiotice.

Ajung la mine în cartier, intru la Mega Image Gemeni, câțiva oameni, puțini, cumpărau câteva felii de șuncă feliată subțire, două-trei roșii, o lămâie, o pâine, niște apă, o sticlă de vin.

Iau ghimbir, lime, un pachet de spaghetti konjac, o salată verde, uit să validez bonul de parcare, mă întorc iar la casă, plec victorioasă cu bonul validat grație unei doamne care nu venise cu mașina, ajung acasă, despachetez, pun totul în frigider și mă las moale pe canapea.

Oare unde am greșit cu toții, unde, când și cum s-a creat această enormă falie socială care m-a purtat azi pe mine în două lumi, lăsându-mă buimacă și aproape fără suflare?

Comentarii

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...