Soros, Ursu și telemeaua de capră

 

Am avut un vis azinoapte...de fapt, un coșmar!
Se făcea că Soros era în bucătărie și mânca telemea de capră cu roșii și pâine de secară...
Când l-am întrebat ce caută la mine în casă în puterea nopții și, mai ales, cum a dezactivat alarma, mi-a spus că are servicii speciale care se ocupă de asta și m-a rugat să-l adăpostesc câteva zile, că se ascunde de poporul român, furios că le-a furat țara.
Când m-am trezit, am sunat-o pe mama care mi-a povestit că a visat că Soros era cățărat în nucul din curte, la furat de nuci...curios, Ursu, ciobănescul de Bucovina mare cât un vițel, nu l-a lătrat deloc, ceea ce ne-a condus la concluzia dureroasă că cerberul maică-mii e ori agent american sub acoperire, ori ungur!
Pe finalul visului, mamei i s-a părut ca o vede pe Alina Mungiu încercând să sară gardul din fundul grădinii, în timp ce Nicușor Dan făcea scara și Clothilde Armand ținea de 6!
Cum vă ziceam, o noapte de coșmar!

Comentarii

  1. Intr-adevar expose-ul despre Soros arata o documentare superba, un intelect de elita, si mai ales o pasiune pentru detaliul jurnalistic.
    Branza de telemea.. atata umor fin, asociat cu o intelegere documentata a situatiei ma face sa cred ca Romania a ratat un mare analist politic in persoana Dvs, si mai ales un mare, mare si subtil scriitor ce ar putea aduce lumina adevarului in grotele unde se adapostesc votantii psd.
    Iar imaginea cu soros si cu frunza de iarba in spate este hilara!
    As avea numai trei intrebari:
    1.Pana la urma domnisoara Mungiu a reusit sa sara in fund ? In fundul cui?
    2.Pe cand un articol despre Univers ?
    3.Vrem sa ne luminati si cum vine cu Trump asta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce ciudată-i natura umană

Nu mai fiți deștepte, proastelor!

Neveste, consoarte, soții...